środa, 27 stycznia 2016

Mama dzidziuś...



Jutro czeka mnie wyrwanie dwóch ósemek. Ala z Olą w tym czasie będą u babci. Postanowiłam uświadomić o tym swoją starszą córkę, oto jak wyglądała nasza dzisiejsza rozmowa:

- Alusiu jutro po przedszkolu jedziesz z Olą do babci, cieszysz się?
- Tak, bardzo! Czy będziemy tam nocować?
- Nie, będziecie tam tylko do czasu aż was z tatą odbierzemy
- Buuu, a dlaczegoooo???
- Bo tata mnie zawozi do dentysty na wyrwanie dwóch zębów, następnie przyjeżdżamy po was do babci, a potem do domu wracamy
- Będziesz miała dwa zęby wyrwaneee?? Ale już na zawszeee???
- Tak
- O nieeee... a które to zęby?
- A takie głęboko w buzi, których nie widać! Także nie martw się o mnie. Nic mi nie będzie. Pewnie będzie mnie trochę bolało, a potem przestanie.
- Pocieszę cię
- Dziękuję ci córeczko


- Ej mamaaaa... a kiedy ci usuną te z przodu zęby?
- Mam nadzieję, że nigdy! No to ty Ala!
- Hahaha, to dobrze, bo jakby tak się stało to bym sobie pomyślała, że zdzidzusiałaś na starość!

0 komentarze:

Prześlij komentarz

 

Ala i Ola Template by Ipietoon Cute Blog Design