piątek, 8 stycznia 2016

Wyobraźnia nie ma granic!

Dzisiaj kolejny przykład na to, że wyobraźnia ludzka nie ma granic, a wyobraźnia dziecka to galopujący radośnie kucyk, który nie daje się zatrzymać :)



Ala dzisiaj przy czesaniu wygłosiła taki oto monolog:

- Wiesz co mamo... czasami jak mnie czeszesz to mnie pociągniesz za włoski i wtedy mnie boli, ale to nic mamo, bo ja wiem, że to niechcący. A wiesz co mamo, jak mnie tak ciągniesz za te włosy to czasem się może tak zdarzyć, że mi wyrwiesz je z głowy o tutaj. A jak mi je z tej głowy wyrwiesz to będę tam miała dziurę! I przez tą dziurę będą uciekać wszystkie moje myśli. To niedobrze mamo! Jak mi uciekną moje myśli i plany to inni będą mogli je poznać i co ja wtedy zrobię...?! Mamoo!!

Oczywiście mnie zamurowało!

Ps. Muszę przypominać, że tatuś tej słodkiej panny jest filozofem? ;)

0 komentarze:

Prześlij komentarz

 

Ala i Ola Template by Ipietoon Cute Blog Design