niedziela, 10 stycznia 2016

Szantaż tak straszny, że aż śmieszny

Co robi dziecko jeśli czegoś bardzo chce? 

PROSI

Co robi dziecko, jeśli czegoś bardzo chce, ale mama nie chce tego dać?

WYMUSZA PŁACZEM

A co robi Ala, która bardzo czegoś chce, czegoś czego mama nie chce dać, a sposoby na wymuszanie się skończyły?

ALA PRZECHODZI DO SZANTAŻU

A szantaż w wykonaniu Ali jest tak "straszny", że aż śmieszny :)



- Mamo chcę twoją komórkę!
- Nie
- Ale ja chcę!
- Aluś, nie teraz
- Ale ja chcę teraz!
- Nie możesz teraz, bo teraz się ładuje
- Chcę teraz i już!!
- Nic z tego
- MAMOOO! TERAZ CHCĘ TWOJĄ KOMÓRKĘ!!!
- ...
- Mamo słyszysz mnie?
- Tak
- TO MÓWIĘ, ŻE CHCĘ TWOJĄ KOMÓRKĘ!!!!
- ....
- Mamo, chcę twoją komórkę, a jak mi jej nie dasz TERAZ to już nigdy nie powiem, ci że cię kocham, a będę mówiła wręcz przeciwnie!
- Czyli co?
- No, że cię nie kocham...
- Bardzo mi przykro z tego powodu...
- Ale ja to będę mówiła, tylko dzisiaj, jutro już znowu będę mówiła, że cię kocham. Chyba, że mi nie dasz teraz komórki, to będę mówiła, że cię nie kocham i będę tak mówiła dotąd, aż mi poprawisz humor i dasz mi komórkę...

Cholera... zamotałam się już w samym czytaniu! HAHA! ;)

0 komentarze:

Prześlij komentarz

 

Ala i Ola Template by Ipietoon Cute Blog Design