środa, 13 stycznia 2016

Spike dupa! :)

Za każdym razem gdy jesteśmy na spacerze i przechodzimy obok kiosku wielobranżowego Ala prosi mnie o saszetkę z kotkiem, która leży oczywiście na samym środku witryny sklepowej i kusi oko. Wiele razy już tamtędy przechodziłyśmy, ale jeszcze nie złożyło się, zeby tam wejść, bo albo nie miałam pieniędzy przy sobie, albo padał deszcz więc trzeba było szybko do domu ciekać, albo się spieszyłyśmy albo cośtam...
Dziś znów szłyśmy tamtą drogą i Ala znów mi o tym przypomniała, że "bardzo chciałaby saszetkę z kotkiem". Tym razem jednak nie było ani za późno, ani deszczowo, ani nawet Ala nie była niegrzeczna (hehe), więc nie było wymówki, by się na to nie zgodzić. No więc zgodziłam się, ale zanim podeszłyśmy do kiosku musiałam wygłosić matczyna mowę ;)

mlpfanart.wikia.com

- Alusiu, za chwilę dostaniesz ode mnie pieniążka, wejdziesz do kiosku i poprosisz panią o tą saszetkę z kotkiem. Ja będę stała z wózkiem przed sklepem, bo nie chcę by Ola się zbudziła, zgoda?

- Zgoda!

- Aha i jeszcze jedno, po kupieniu tej figurki będziesz zobligowana do grzeczności, zgoda?

- Zgoda!

- A jesli nie będziesz grzeczna, zabieram nagrodę, zgoda?

- Zgoda! Mamusiu ja będę grzeczna na pewno - zapewniała mnie malutka dziewczyna podskakując w miejscu z radości - bo ja wiem, że nie można być niegrzecznym ani w domu, ani w przedszkolu. Wiem, że trzeba słuchać mamy, taty, babci, dziadka i pani w przedszkolu i wiem, ze też nie wolno przeklinać...

- STOP! - przerwałam ten monolog wypowiadany bez tchu - A ty przeklinasz w przedszkolu?

- Nieeee, ja nie przeklinam, bo wiem, że nie można ale dziś mi się wypsnęło brzydkie słowo jedno...

- Jakieeeeee?!

- Nie mogę ci powiedzieć, bo to tajemnica!

- Ojjj tam. Mamusi możesz powiedzieć!

- A nie powiesz nikomu?

- Nie powiem.

- Spike dupa!

OJ ALUŚ MÓJ ALUŚ :)

0 komentarze:

Prześlij komentarz

 

Ala i Ola Template by Ipietoon Cute Blog Design