wtorek, 17 marca 2020

Nie ma to jak mieć wspólnego wroga!

Nie ma co, koronawirus potrafi łączyć! Po całym dniu wścieklizny domowej (na kwarantannie) i kłótni, w końcu moje dzieci znalazły wspólny język.

Znalezione obrazy dla zapytania: coronawirus

Stało się!
Moje dzieci mają wspólnego wroga - MNIE!
Zamknęły się obie w łazience i obmyślają plan.

Ala: Musimy wprowadzić kilka zasad:

PO PIERWSZE: Musimy sprawdzić czy nas nikt nie podsłuchuje! [ps. sprawdziły! ufff zdążyłam uciec!]

PO DRUGIE: musisz się zawsze słuchać mnie, bo jestem bardziej ogarnięta niż ty Olka!

PO TRZECIE: ...

* Mam nadzieję, że mam teraz dzieci z głowy przynajmniej na godzinę, zanim wdrożą te swoje plany okupacyjne...🤣

Także tego - #zostańwdomu

0 komentarze:

Prześlij komentarz

 

Ala i Ola Template by Ipietoon Cute Blog Design