piątek, 6 października 2017

Zaproszenie na 7 urodziny Ali



Wczoraj Ala mi dała jakąś kopertę (muszę zaznaczyć, że własnoręcznie zrobioną, więc rzecz jasna wcale to nie wygląda jak koperta, hehe) i powiedziała:

- Mamo idź na pocztę wysłać ważny list!

Oczywiście mama w natłoku obowiązków zapomniała.

O JA NIEDOBRA!

Dzisiaj Ala mnie pyta:

- Mamo czy wysłałaś mój list?
- No nie wysłałam, bo nie miałam kiedy!
- O nie! Nie dojdzie na czas! - zasmuciła się Ala.

Teraz Ala już śpi, a ja sobie przypomniałam o tym "liście". Wzięłam go do ręki i... Na liście napisany jest adres mojej koleżanki Agnieszki J., więc domyślam się, że ten list miał dotrzeć do niej. 

Niestety moja wrodzona ciekawość kazała mi zajrzeć do środka, a w środku....

Zaproszenie!

Na Alusiowe urodziny. Które odbędą się w sobotę. I nie byłoby w tym nic dziwnego, że Ala zaprasza Agnieszkę na swoje urodziny w sumie to dobrze o niej świadczy (i o mnie też, bo w końcu ktoś to dziecko wychowuje! mówiąc nieskromnie, hehe) - była na Agnieszki urodzinach, więc zaprasza ją teraz do siebie...

W liście jest bardzo dużymi i literami napisane:

BEZ PREZENTU NIE MA WSTĘPU!!!

To już nie jest moje wychowanie, tutaj już chyba górę wzięła dziecięca wyobraźnia ;)


0 komentarze:

Prześlij komentarz

 

Ala i Ola Template by Ipietoon Cute Blog Design